Viikonloppu

Lauantaina meni lujaa Miinalla ja minulla. Oli tarkoitus treenailla BH-kokeseen mutta tuli treenattua myös ruutua ja keppejä.

Sovittiin että treenataan BH- kokeeseen, hienon aussiparivaljakon kanssa ja sitten menikin niin että ensi oltiin vierailevina tähtösinä treenaamassa keppejä alu-halilla Keppitreenit ei  mennyt hyvin, Miina kävi kieroksilla jo nähtyään hallin ja mulla itsellä oli vähän treeniväsymystä perjantain treeneistä. Jotenkin menen paniikkiin sen koiran vauhdista ja käskytän koko ajan liian myöhään tai en ollenkaan. Noh, BH-treenit minun osalta meni hyvin ja Miinallekkaan ei tarvinnut kiroilla yhtään. koira oli "ihan hyvin mukana" 

Sipoon esine ruudussa koiruus taas kiehu, mutta ei haitannut yhtään esine-etsintöjä. Kotona ajattelin että koira on nyt sitten ihan uppo, mut vielä mitä. Safkan jälkeen kaivo vielä pallon jemmastaan ja yritti minua motivoida palloleikkiin, kun en laiskana ohjaajana jaksanut, Miina "sammu" pallo suussa sohvalle. Ois pitänyt ottaa kuva :)

Tässä kuitenkin sunnuntain hillumiskuva, jossa tuo valkoinen ei ole jääkarhu vaan mun "kultainen noutaja":) Emmuska hieman altavastajana

                                      55549.jpg