Tänään ollaan vain laiskoteltu, oltu mummolassa ulkoilemassa. Iltasella käytiin yksi remmilenkki, joka meni taasen poskelleen. Miina oli tosi hienosti ohittanut jo kolme koiraa: kaksi spanielieta ja yhden mopsin tapaisen. ( josta olen tosi ylpee kun on ihan mopsirasista) Noh, tiellä tuli vastaan sitten Romeo, omistajansa kanssa.

Romeon kultsu näki meidät kaukaa ja minä sanoin omille koirille kuuluvalla äänellä että ohi vaan. Romeo veti omistajaansa kuitenkin meidän luokse ja emme päässeet ohi, yli eikä ali.

Omistaja sanoi: "Tämä aina haluaa moikata rotukaveritaan".

Minä: " Ei nyt kuule käy, kun minulla on mukana tämä harjoittelija"

Romeo: "Ihana kultsu rouva, pakko vaan moikata".

Miina: "Hitsi, tuohan tunkee päälle"

Minä laitan Miinan istumaan, ja työnnän makupalan sen kuonon lähelle. Romeon sitten päättää vaan tulla, omistaja parka perässään ja Miina päättä sitten vaan räyhätä. Romeo kiskoo  omistajaansa ja omistaja Romeota. Minä kurmutan Miina parkaa, joka ei kyllä taatusti ymmärtänyt et miksi tuo äippäkin tässä päälle käy.  Kyllä tässä riittää harjoittelemista, tehdessä Miinasta citykoiraa ja minusta koirakouluttajaa.

Romeon omistaja: " Ai, se puolustaa tuota kaveriaan"

Minä en sano mitään, että ei tule sammakoita  suusta.

 

                        MIINA JA EMMA MYYRÄJAHDISSA TÄNÄÄN MUMMOLASSA

58908.jpg