Onneksi en ole kasvattaja, en varmaan saisi myytyä yhtään koiranpentua. Tässä ollaa yötä myöten mietitty että mitä vastaan kysyjille. Minä en tosiaan ole mikään myyntitykki. :)

Mulle ei taitaisi kelvata kukaan pentuostaja ja  sitten minulla olisi 100 ja yksi aussia. :) Ostakoot muualta, onhan noita koiria tarjolla.Näin viime yönä unta että Miina sai 12 pentua ja siltä löytyi vain kaksi nisää ja minä sulloin niitä pentuja laatikoihin. Kääks. Tulisi vaan ne kolme, jotka näkyivät ultrassa.

Ärsyttävää oli jotenkin joutua puolustelemaan Miinan luonnetestitulosta. Paskan marjat. Ne nyt on nuo ja se on helvatun arka, toimintakyvytön ja ylivilkas koira. Minkäs minä sille voin että testirata oli suunniteltu putkiaivoisille koirille ja tuomari oli niiden suuri fani. Sanotaan että sellainen koira kuin omistaja joten...... Tehkööt muut käyttövalioita vaikka kipsikoirista.

Miina ja Emma eilen metsässä ja treenissä332623.jpg