Taas särki ja särki kello kolmesta saakka.  Viideltä söin minä aamupalan koirat söivät kuudelta ja nyt on kahvihetki. Ulkona sataa lunta, joka on mukavaa. Saavat lapset lasketella, hiihdellä ja luistella.

Aamulla  tippui taas verhotanko Miinan päälle. Kumma kun ei siitä koskaan pelästy. Hengissä tuo vielä on, eikä patteja päässä. Toista se oli kun Jorpes Miinan sulho, kävi minun imurin kimppuu, luulin että se oikeasti tappaa sen. :)

Mitähän näistä pentusista tulee kun kaksi tosikkoa ja toinen lisäksi vielä vaahtopää laitettiin yhteen.
Kummitädille terkkuja. Helposti tuo sujui, vaikka koirat olivat ihan vauhkoja. :)

Miinan lämmöt oli eilen illalla 37.6 tänä aamuna 37.7. Eli nou hätä vielä. On tää muuten melkoista touhua.  Järjetön armeija "tätejä ja setiä" on näitä pentuja tekemässä, että tällä vaivalla luulisi tulevan kunnon aussikatras. Minä olen juossut koiran kanssa mm.lekurissa ja "pönttötestissä", Maarit on mm. maksellut viuluja. Mun äippä mm. liikutellut sulhoa, "parittaja" on ajellut ympäri Järvenpäätä etsimässä tätä mun luukkua, Tuukka ja muut ovat hoitaneet milloin mitäkin koiraa ja........ homma jatkuu.

Nyt pidetään peukkuja että sieltä ei tule kolmea urospentua.  - "Yksi narttupentu ainakin minulle, kiitos kaunis ja fiksu MammuttiMiina. :)"

332622.jpg