Risto Reipas toipui hienosti pienstä tripistä, jonka otti eilen varmaan bile mielessä. Minä raukka olin vielä ihan ulalla,  olin pessyt veristä Emmaa, tutkinut Miinan haavoja ja sitten siinä kävi niin.

Lumppukka nappasi  Emman Rimadylin 100g ja varmaan ei eilen päätä särkenyt. :) Eikä tänään.

Emma ja Miina _tappeli_ pallosta. Emma sen nappasi ja Miina tunki suuhun ja Emma oikeasti hermostu. Minä varmaan itse olen jotenkin väsynyt tai liikaa tabuja mahassa joten vain katselin. Yleensä karjasen että loppu, kun olen pitänyt nollatoleranssia koirien kahakoissa. Noh, veristä sotkua siitä tuli. Miina puri kieleen tai Emma sen huuleen ja sitten Miina puri kieleensä. Luulen että veri sai kahakan aikaan, Emma kyllä piti pintansa ja Miina väisty. Ihan hyvä juttu niin. Emmalla on korvassa haava ja Miinalla huulessa. Kummallekkaan ei jäänyt pitään hampaankoloon, ihan ystäviä ovat.

Emma vaan ei jotenkaan anna takaisin, Lumppukin uhoo sille.Varmaan aussit tajuavat että Emmuska on kipeä. Minä kyllä rupean tätä rauhanlähettilästä tukemaan.Vaikka sanoisivat viisaat mitä. Emma häviää aina vauhdissa ja reaktioissaan Miinalle, joka on nuori, nopea, täpäkkä  ja sisukas.