Lumppusen kanssa aloitettiin rivikoulutukset, koira oli ihan ihmeissään, laski varmaan koiria, kun niitä oli kentällä päälle kaksikymmentä. Ohjaaja tuntuu olevan ok, neuvot olivat hyvät. Minä tietty taas hössäsin, kun jännitin ja kuulema nyt ei tokoilla.

Miina oli agikisoissa ja ekalta radalta tehtiin nollaa vikalle esteelle saakka, en tiedä mentiköös kovaan, mutta mun jalat menivät maitohapoille ja jäin koirasta jälkeen. Miina yritti mennä siivekeen läpi sitten siinä. Tokalta radalta lähdettiin kotiin, kun Almaa piti lähteä pissattamaan. Kisakirja jäi tietty taaaaaaaas sinne. Milloinhan minä sen muistan ottaa.

Ettallalta terkkuja. Kuvat on aivan upeita, mahtavia. Joillain on oma kotistudio ja First Lady, töpöllä on kaunis. Ettalle ja perheelle terveisiä meiltä.

En tiedä onko mulla vaalenpunaiset silmälasit, mutta kaikki nämä pentuset, mitä olen nähnyt näyttävät tosi hyvin rakentuneilta ja kauniilta. Korvia näyttää olevan kaiken mallisia. :)

Etta 5kk