Perjantain agi-treenit meni vähän väsymyksen piikkiin, itse olin istunut koko aamupäivän lääkärissä ja sitten iltavuoro töissä ja siitä suoraan treeneihin. En oikein jaksanut, Miinalla oli kyllä virtaa. Treenattiin jälleen ohjausta. Minun pitäis kuulema luottaa että se koira menee putkeen ja koiruus kuulema katsoo hyvin tarkkaan minun ohjausta ja vartalon liikkeitä, jos ohjaisin sitä. Sitä vaan on niin jäykkä ja kömpelö.

Lauantai meni tottiksen merkeissä, oltiin nolla koirana epävirallisissa tottis-osuudessa. Ihan mukava oli katsoa sakemanneja, dobberia ja rottista kentällä. Tuomari kehui Miinan paikkallaolon ja seuraamisen. Hmmm...... ei huomannut että nousi seisomaan taaaaaaaaas paikalla olossa ja ärhädin sille. Nyt tosin tuntu ett koira  vaan unohti koko homman kun haju vei, oli vähän sen näköinen että "ai, juu, sorry mä unohdin": Miina seuras kyllä mun kättä ja kontaktissa oli toivomisen varaa. Eteen lähetys meni ihan poskelleen, vaikka oli lelu kentällä. Liian pitkä matka ja tosi huono lähetys minulta. Noudoista ei otettu kuin tasamaa nouto, kun ei olla treenattu muuta ja en viitsinyt kokeilla onnea. Pikkaisen epäilyttää että hypääkös tuo koira koskaan 120cm estettä kapula suussa.

Huomenna mennään agiliitämään, saas nähdä miten menee. :)