Lumppunen kävi painimassa pitkästä aikaa Rommin kanssa. Rommista on kasvanut komea hieno herra, joka kuuluu olevan joka matchärissä biss-jotain.  Hyvin näyttivät koirat viihtyvän.

Miinan kanssa käytiin treenaamassa kisoja varten porukalla. Kuten Tuija sanoi koira osaa jos omistaja ei sössi. Vaikka hypyt menivät ihan miten sattuu. Tiedä häntä vaikuttiko minun flunssa asiaa, kuumetta ainakin oli. Kenttä oli tosi kapea ja hyppyeste vallan kaameassa kunnossa. Toivotaan että koirat eivät satuta itseään siihen. Ampuminen kanssa jännittää, koska Miina saattaa reakoida siihen jos kokee sen uhkaavana, välillä ei tunnu edes kuulevan koko pauketta. Jännä juttu. Ykkösluokassa kuuluu olevan 11 koirakkoa. Kääks. Nyt on jäänyt maastoharjoitukset väliin, kun en ole jaksanut käydä viikolla. Ehkä kahden viikon tauko ennen kisoja sopii meille......... mitä nyt en oikeasti usko. :) Mutta pitää olla positiivinen.  Pitäs löytää joku balanssi, miksi kisaa ja miksi on kisaamatta.  Siis , kun mun ei olisi mitään järkeä kisata missään koirakisoissa, kun jännitän niin kamalasti. Koiraa sitä vaan haluisi jotenkin näyttää.

Emma on taas puhtaan valkoinen, pesin sen eilen, katsotaan nyt monta päivää pysyy puhtaana. Emman kanssa ollaan kanssa treenattu tokon alokas luokan liikkeitä. Sen kans voisi mennä kokeisiin.

Miinan kanssa ollaan lähdössä agikisoihin vaikka mietin että vähän hullu olen, kun olen kipeänä. Mutta näyttä siltä että olen jatkuvasti ,että haittaakos tuo. Ja odotettavissa on Agi- ilman treeniä tyyliin. :)